Content creatie

Ontwikkeling van boeiende content die aansluit bij jouw merk en doelgroep.

Land van Fluwel

Dankzij het draaien van SEA - en social media campagnes, het plaatsen van organische content en het uitvoeren van websitewerkzaamheden, maken steeds meer kleine avonturiers kennis met het Land van Fluwel!

‘t Noorder Sandt

De huisstijl van Strandcamping ’t Noorder Sandt in Julianadorp is opgefrist en er zijn nieuwe menukaarten ontwikkeld. We brengen de campingsfeer helemaal tot leven door het regelmatig plaatsen van organische content op social media.

Van der Linde / Fietsen op Texel

Onze samenwerking met van der Linde heeft geresulteerd in de lancering van de nieuwe website van Fietsen op Texel. Naast constante SEO optimalisatie draaien we campagnes en zorgen we voor organische content om de online aanwezigheid te versterken.

Woud

Om de juiste doelgroep te bereiken, hebben we voor Camping Woud voor een specifieke marketingstrategie gekozen. Van SEA-campagnes, waaronder Duitse ads, opvallende social media templates tot contentbeheer op aanvraag. Deze strategie heeft geleid tot een constante stroom van bezoekers.

Vakantiepark De Nollen & Duincamping de Lepelaar

Vakantiepark De Nollen en Duincamping de Lepelaar werden opnieuw op de kaart gezet door middel van een nieuwe huisstijl, video’s, funnels en Quick Wins. Gerichte social campagnes en ads zorgen ervoor dat beide bestemmingen het hele seizoen populair blijven.

Watgaanwedoen.nl

De Bladenmaaksters zijn sinds 2014 de virtuele gastvrouw van Mooi-Kennemerland. Met het concept Wat Gaan We Doen maken zij de bezoekers wegwijs in de regio en prikkelen ze de bezoeker om op stap te gaan. Het concept bestaat uit een website, jaarlijks magazine, social media en nieuwsbrief.

Evenementenkalenders

Voor de gemeente Bergen hebben wij een vijftal gedrukte evenementenkalenders gemaakt waarin activiteiten staan die er in een bepaalde periode plaatsvinden naast praktische informatie over bijvoorbeeld duinkaarten, mui, strandregels en parkeren. Om een bezoek aan een van de dorpen in de gemeente te bevorderen is de identiteit van de verschillende kernen beschreven.

SAIL Den Helder

Voor Sail Den Helder 2023 hebben we met succes een social media strategie en nieuwe app ontwikkeld. Resultaten: 3,5 miljoen social media impressies en 150,000 websitebezoekers.

Dit is Den Helder app

Voor Citymarketing Den Helder hebben we de "Dit is Den Helder" app ontwikkeld, waarmee gebruikers de stad op een unieke manier kunnen verkennen. De app voorziet in alles wat nodig is voor een authentieke Den Helder ervaring.

Dijk en Waard

Dijk en Waard is het resultaat van de fusie tussen de landelijke gemeente Langedijk en de meer stedelijke gemeente Heerhugowaard. Onze campagnes hebben de samenkomst van deze twee diverse gebieden in de schijnwerpers gezet.

Holland Boven Amsterdam

In samenwerking met 15 gemeentes hebben social media content en diverse campagnes verzorgd voor het initiatief Holland Boven Amsterdam. Onze inspanningen hebben bijgedragen aan het versterken van de regionale identiteit en het stimuleren van toerisme.

Hoenderdaell

Onze campagnes en websiteoptimalisatie voor Dierenpark Hoenderdaell hebben de naamsbekendheid vergroot, het aantal websitebezoekers vervijfvoudigd en de online verkoop doen stijgen, met een indrukwekkende ROAS van 3,5.

Ondernemers Federatie Schagen

Ondernemers in gemeente Schagen bundelen hun krachten met OFS, waar wij via contentbeheer en campagnes de gebieden Callantsoog, Sint Maartenszee en Petten zichtbaar maken.

TerschelLink

Onze samenwerking met de TOV en het TOF resulteerde in TerschelLink, een online vacatureplatform met maximale aandacht binnen een beperkt budget. Het bracht landelijke persaandacht, bereikte meer dan 63,000 online en trok 4390 websitebezoekers aan.
Approach Img

5 tips om meer uit je marketing te halen

Geef je marketing een boost! Download onze ‘5 tips om meer uit je marketing te halen’ en ontdek direct hoe je jouw aanpak versterkt.
Een ogenblik geduld...
Oops! Something went wrong while submitting the form.