

SAIL Den Helder
Voor Sail Den Helder 2023 hebben we met succes een social media strategie en nieuwe app ontwikkeld. Resultaten: 3,5 miljoen social media impressies en 150,000 websitebezoekers.

Ecomare
De trap- en liftstickers, samen met de poster voor de Doggerland tentoonstelling bij Ecomare, zijn ontwikkeld om een informatieve touch toe te voegen. Bezoekers werden hierdoor op een leuke manier meegenomen in het verhaal van Doggerland.

Marinemuseum Den Helder
Het Marinemuseum in Den Helder heeft al vele jaren een succesvolle samenwerking met TXNU. Dankzij TXNU wordt de museumfolder consequent op de juiste locaties op Texel verspreid.

Holland Boven Amsterdam
In samenwerking met 15 gemeentes hebben social media content en diverse campagnes verzorgd voor het initiatief Holland Boven Amsterdam. Onze inspanningen hebben bijgedragen aan het versterken van de regionale identiteit en het stimuleren van toerisme.

Land van Fluwel
Dankzij het draaien van SEA - en social media campagnes, het plaatsen van organische content en het uitvoeren van websitewerkzaamheden, maken steeds meer kleine avonturiers kennis met het Land van Fluwel!

Welkomstfilm Kopgemeenten
We hebben een welkomstfilm gecreëerd voor de Kop van Noord-Holland. In deze film worden nieuwkomers begroet en begeleid tijdens hun vestiging in de regio. De film benadrukt de ondersteuning bij huisvesting en inburgering.

TerschelLink
Onze samenwerking met de TOV en het TOF resulteerde in TerschelLink, een online vacatureplatform met maximale aandacht binnen een beperkt budget. Het bracht landelijke persaandacht, bereikte meer dan 63,000 online en trok 4390 websitebezoekers aan.

Vakantiepark De Nollen & Duincamping de Lepelaar
Vakantiepark De Nollen en Duincamping de Lepelaar werden opnieuw op de kaart gezet door middel van een nieuwe huisstijl, video’s, funnels en Quick Wins. Gerichte social campagnes en ads zorgen ervoor dat beide bestemmingen het hele seizoen populair blijven.

Strand & Land App
De lancering van de Strand & Land app heeft geresulteerd in 2500+ downloads en talloze toeristen die dagelijks de app raadplegen. Dankzij de app kunnen bezoekers van Schagen nu optimaal genieten van al het moois dat deze prachtige regio te bieden heeft.

Ondernemers Federatie Schagen
Ondernemers in gemeente Schagen bundelen hun krachten met OFS, waar wij via contentbeheer en campagnes de gebieden Callantsoog, Sint Maartenszee en Petten zichtbaar maken.

Evenementenkalenders
Voor de gemeente Bergen hebben wij een vijftal gedrukte evenementenkalenders gemaakt waarin activiteiten staan die er in een bepaalde periode plaatsvinden naast praktische informatie over bijvoorbeeld duinkaarten, mui, strandregels en parkeren. Om een bezoek aan een van de dorpen in de gemeente te bevorderen is de identiteit van de verschillende kernen beschreven.

Zee van Tijd
Met onze mix van fotografie, videoproductie, branding, drukwerk, website restyling, contentbeheer en social media campagnes zorgen we ervoor dat Strandpaviljoen Zee van Tijd het hele jaar door opvalt.
.png)
Fietspad Huisduinen
Voor het Huisduinen pad hebben we de voice-over geschreven, opnames begeleid, de videoproductie uitgevoerd en de montage verzorgd. Het doel van de video was om de lokale bewoners te informeren over de uitgevoerde werkzaamheden.

Van der Linde / Fietsen op Texel
Onze samenwerking met van der Linde heeft geresulteerd in de lancering van de nieuwe website van Fietsen op Texel. Naast constante SEO optimalisatie draaien we campagnes en zorgen we voor organische content om de online aanwezigheid te versterken.

Infographic gemeente Texel
Het initiatief 'Huis van Ontwikkeling' is ontstaan uit een netwerksamenwerking tussen verschillende belangrijke partners. De infographic moet de betrokkenheid vergroten en duidelijk maken hoe deze samenwerking een positieve impact heeft op de Texelse gemeenschap.

Dijk en Waard
Dijk en Waard is het resultaat van de fusie tussen de landelijke gemeente Langedijk en de meer stedelijke gemeente Heerhugowaard. Onze campagnes hebben de samenkomst van deze twee diverse gebieden in de schijnwerpers gezet.

Duindorp Schoorl magazine
In opdracht van de gemeente Bergen hebben we het magazine Duindorp Schoorl gemaakt. Het magazine inspireert en informeert de bewoners én bezoekers tijdens hun bezoek aan Duindorp Schoorl.

‘t Noorder Sandt
De huisstijl van Strandcamping ’t Noorder Sandt in Julianadorp is opgefrist en er zijn nieuwe menukaarten ontwikkeld. We brengen de campingsfeer helemaal tot leven door het regelmatig plaatsen van organische content op social media.

Heemskerk Zee van tijd
Met 'Heemskerk Zee van tijd' verbeteren we het imago van Heemskerk als toeristische en recreatieve bestemming door met diverse communicatiemiddelen en adviezen Heemskerk te positioneren als gezellig dorp, omringd door historie, natuur en met een rustig strand.

Woud
Om de juiste doelgroep te bereiken, hebben we voor Camping Woud voor een specifieke marketingstrategie gekozen. Van SEA-campagnes, waaronder Duitse ads, opvallende social media templates tot contentbeheer op aanvraag. Deze strategie heeft geleid tot een constante stroom van bezoekers.

Stad aan Zee
Door het ontwikkelen van de merkidentiteit en het uitvoeren van drukwerk, fotografie, campagnes, webontwikkeling, contentbeheer, e-mailmarketing en videoproductie dragen we bij aan de vernieuwing van het stadshart in Den Helder.

VNG Congres
Voor het tweedaagse VNG-Congres in Westfriesland hebben we een openingsfilm gecreëerd om 2500 bezoekers vooraf warm te maken.
.jpg)
Hoenderdaell
Onze campagnes en websiteoptimalisatie voor Dierenpark Hoenderdaell hebben de naamsbekendheid vergroot, het aantal websitebezoekers vervijfvoudigd en de online verkoop doen stijgen, met een indrukwekkende ROAS van 3,5.

Watgaanwedoen.nl
De Bladenmaaksters zijn sinds 2014 de virtuele gastvrouw van Mooi-Kennemerland. Met het concept Wat Gaan We Doen maken zij de bezoekers wegwijs in de regio en prikkelen ze de bezoeker om op stap te gaan. Het concept bestaat uit een website, jaarlijks magazine, social media en nieuwsbrief.

Vakantiemagazine
Een jaarlijks full colour magazine in een oplage van 80.000 exemplaren (verspreiding vanaf half april) gericht op het promoten van een regio met haar ondernemers in Noord-Holland.

Visit Medemblik
Voor Visit Medemblik ontwikkelden we de '8 geheimen' campagne om nieuwsgierigheid te wekken. Met opvallende visuals en een sterke leadcampagne verzamelden we in korte tijd meer dan 500 e-mailadressen.

Dit is Den Helder app
Voor Citymarketing Den Helder hebben we de "Dit is Den Helder" app ontwikkeld, waarmee gebruikers de stad op een unieke manier kunnen verkennen. De app voorziet in alles wat nodig is voor een authentieke Den Helder ervaring.